Thursday, July 21, 2005

...kembali....

rasa dah lama aku tak menulis kat sini..kadang kesuntukkan masa memaksa aku memadamkan sejenak igatanku pada blog kesayanganku nie...aku tak tahu nak ketogerikan cerita aku sebagai ok lagi atau dah basi..hehehehe, minggu lepas aku sibuk dgn pameran.emm berbaloi dapat jugak gangsa, walaupun tak emas mcm kak seri tak dah cukup buat supervisor kami gembira...betulkan kak seri?hehehehe, weekend aku ke penang hadiri kenduri member, berjalan-jalan ke penang n sempat jumpa geng geju purbe kat sana....dan minggu nie jugak aku jadi pensyarah yang garang, sedih jugak bila memikirkannya tapi masa tue aku penat n geram bila aku tengok dia org main dalam kelas, buat mcm aku tak dea ket depan nie...masa tue aku tengah terangkan salah sekumpulan pelajar (memang eksperimen kali nie agak bosan coz terpaksa menunggu)
'untuk cari bilangan mol Pb(No3)2..kamu kena cari bilangan PbSo4 dulu?
'awak paham maksud saya?'
keadaan kelas dan start bising
aku dongakkan kepala dgn harapan dia org paham tapi meleset
aku terangkan lagi kat student tue jalan kira
'cik tak dengarlah..apa dia?'
kesabaran taham memuncak
'diam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
'awak ingat nie makmal ke pasar'
'asik memekak jea...'
'tak hormat ke saya kat depan nie'
satu kelas terkejut termasuk pembantu makmal....
'kenapa suka sangat buat saya marah nie'
'buat keje'
sekumpulan student kat depan aku cuba coolkan aku
'sabar cik!!!!'
'takut tengok cik marah'
dia org buat lawak..sampai aku tersenyum jugak akhirnya....
dalam hati aku terdetik jugak..'tahu takut..heheheheh'

1 Comments:

Blogger ep said...

cengeihnya dia ni!

11:36 PM  

Post a Comment

<< Home