Sunday, December 18, 2005

..berhasil...

segala usaha aku kini sudah membuahkan hasil, segala penat lelah berbalas jua akhirnya...sehari selepas interview, aku dihubungi dan berita gembira menjadi milikku..iulah interview yang pertama dan aku terus ditawarkan untuk berkerja sebagai chemist..rupa2 berhasil jugak setelah aku berhempas pulas menjawap soalan dalam interview hari tue...itulah pengalaman pertama aku diinterview selama 1 jam 30 minit..tak sangka aku dapat akhirnya...tapi aku kena pindah, dah tujuh tahun aku tinggal di bangi nie, namun rezeki aku bukan disini, sekarang niea aku sibuk dengan urusan untuk memindahkan semua barang2 aku ke melaka....dengan hati yang berat aku meninggalkan bangi yang indah, damai..selamat tinggal bangi..dan terima kasih buat kawan2 yang sentiasa doakan kejayaan aku...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home